Hävimatu ja mitmekülgne välitingimustes
Tugeva konstruktsiooni ja suurte välitingimuste rehvidega on LT16 Ch/BMh veorongi haagised ideaalne lahendus kaupade transportimiseks õues. Need on mõeldud pikkadeks vahemaadeks ja saavad hakkama ka kõige raskematel maastikel. Tänu tugevale kaheteljelisele konstruktsioonile suudavad veorongid vedada kuni 1,6-tonniseid koormaid. Haagised on saadaval kahes versioonis: Ch-raam kahvlitega ja BMh-raam reguleeritavate kesklattidega. Mõlemad variandid on varustatud hüdraulilise tõstefunktsiooniga. Mõlema haagisega saab sobivatel kärudel transportida erinevat tüüpi koormaid, näiteks aluseid, võrkkaste või suuremaid konteinereid. Valikulised ülejooksupidurid võimaldavad maksimaalset jõudlust isegi järskudel pindadel.
Omadused
Turvalisus
Transporditava kauba kinnitamiseks on LT16 Ch/BMh varustatud põrkelukuga. See takistab operaatoritel veorongi liikuma panemast, kui laadimisraam on langetatud. Haagise langetamise mehhanism lülitatakse sõidu ajal välja. Igal laadimisraamil on mehaaniline koormalukustus, mis hoiab koormat sõidu ajal kindlalt paigal. Raamid on varustatud tugevate ülielastsete ratastega (SE rattad), mille läbimõõt on 368 mm ja laius 115 mm. Need summutavad lööke ja vibratsiooni ning tagavad, et LT16 Ch/BMh tuleb toime ka raskete ebatasasuste ja löökaukudega. Valikulised ülejooksupidurid võimaldavad ohutut töötamist järskudel kallakutel. Valgustus ja ilmastikukaitse valikud pakuvad täiendavat turvalisust ja kaitset.
- Allaviidud laadimisraami korral aktiveeruv käivituslukk
- Sõidu ajal inaktiveeritud langetusfunktsioon
- Mehaaniline koormalukustus turvaliseks fikseerimiseks
- Suured tugevad SE-rattad välitingimustes kasutamiseks
- Valikulised ülejooksupidurid järskude kallakute jaoks
Ergonoomilisus
LT16 Ch/BMh ergonoomilised omadused võimaldavad koorma maksimaalselt mugavat käsitsemist. Laadimisraamide peale- ja mahalaadimine maapinnal leevendab operaatori koormust ja vähendab füüsiliste probleemide ohtu, mis võib tekkida koorma korduvast tõstmisest ja mahapanekust. Laadimisraamid lukustuvad pärast sisestamist automaatselt; lukust vabastamine asub ergonoomilisel kõrgusel ja seda saab hõlpsasti jalaga juhtida. See vähendab operaatori koormust, eriti kui lukustust sageli avatakse. Veorongi Ch-raamil on ergonoomiline väljutusmehhanism, mis lükkab koorma kahvli tagaosast eemale kohe, kui operaator jalalüliti abil lukustuse vabastab.
- Haagiste peale- ja mahalaadimine maapinnal
- Laadimisraamide automaatne lukustamine
- Hõlpsasti jalaga lukust avatav
- Ch-raam ergonoomilise väljutusmehhanismiga
Käitlus
Tänu haagise mehaanilisele nelja ratta roolimisele saab LT16 Ch/BMh ülitäpselt juhtida. Veoronge iseloomustavad seetõttu väikesed pöörderaadiused, sõidujoone hoidmine ja stabiilsus kallutamisel. Automaatne tõstefunktsioon on eriti ajasäästlik: kui juht istub vedukisse, tõstetakse laadimisraamid transpordiks automaatselt üles. Kui ta sõidukist lahkub, lastakse need uuesti alla. Paindliku ja mugava laadimisprotsessi tagamiseks saab BMh-raame laadida ja maha laadida mõlemalt küljelt. Kesklatte saab liigutada erineva suurusega koormate transportimiseks ühe raamiga. Tänu reguleeritavatele kahvlitele on see võimalik ka Ch-raamidega. Valikulised sulgklapiga ühendusvoolikud tagavad, et haagist saab vedukist lahti ühendada ka ülestõstetuna.
- Täpne juhtimine tänu nelja ratta roolimisele
- Laadimisraamide automaatne tõstmine ja langetamine
- BMh-raam: laadimine ja mahalaadimine mõlemalt poolt
- Soovi korral saab haagise ülestõstemisel lahti ühendada
hoolduse
LT16 Ch/BMh on optimeeritud töökindluse ja vähese hoolduse tagamiseks. Haagise raami lihtne konstruktsioon nõuab vaid mõnda komponenti, mis minimeerib hooldustööd ja hoiab hoolduskulud madalad. Haagiste kaheteljeline konstruktsioon on hooldustehnikule kergesti ligipääsetav. Veotiisel ja ühendussüsteem on peaaegu kulumisvaba. Lisaks saab sünkroniseerida haagiste ja vedukite hooldusvälbad, vähendades nii seisakuid.
- Haagiste ja veduki üheaegne hooldus
- Lihtne raami disain väheste komponentidega
- Lihtne juurdepääs kiireks hooldustööks
- Peaaegu kulumisvabad komponendid
Videod ja pildid
Tehnilised andmed
Model | Load capacity/Load | Lift | Lift function | Overall length | Overall width |
---|---|---|---|---|---|
LT16-BMh | 1,6 (t) | - (mm) | - | - (mm) | - (mm) |
LT16-Ch | 1,6 (t) | 80 (mm) | Hydraulic | 4218 (mm) | 1540 (mm) |
Erivarustus
-
Ilmastikukaitse
-
Tagavalgustus
-
Pöörlev tuli
-
Ülejooksupidur
-
Porilapp
-
Heledad rehvid
-
Täiendav tõstekõrgus
-
Läbitungimiskaitse
-
Suurenenud kandevõime
-
Ühendusvoolik sulgekraaniga
-
Kärud
-
Logistic Train Controller
Ilmastikukaitse
Ch- ja BMh-raami jaoks on saadaval üle raami tõmmatav tentkatus. Ch-raamid on avatavad ühelt ja BMh-raamid mõlemalt küljelt.
Tagavalgustus
Saadaval on neljafunktsiooniline LED-tagatulede komplekt (suunatuli, tagatuli, pidurituli, numbrimärgituli) koos magnethoidiku ja kahe lambiga. Läbipaistvast klaasist korpus on veekindel ning e4 ja ISO 1724 sertifikaadiga.
Pöörlev tuli
Haagisele saab märgutuleks kinnitada vilkuri, et veorong oleks nähtav ka pimedal ajal.
Ülejooksupidur
Mehaaniline pidurisüsteem koos trummelpiduriga kaldteedel ja eriti kallakutel sõitmiseks. See tagab ohutu sõidu isegi maksimaalse koorma korral.
Porilapp
Määrdumise vältimiseks siseruumides, millest läbi sõidetakse, võib rehvid varustada porilappidega.
Heledad rehvid
Raamidel on standardvarustuses tumedad raskete koormate SE rattad (368x115). Lisavarustusena on saadaval ka heledad, mittemäärivad rattad.
Täiendav tõstekõrgus
Haagiste standardne tõstekõrgus on 80 mm. Erirakenduste jaoks saab raame tarnida 115 mm tõstekõrgusega.
Läbitungimiskaitse
Raamide vahelist ruumi saab kinnitada turvarihmaga, et vältida üle haagise tiisli ronimist. Lindi saab ka tagantjärele paigaldada.
Suurenenud kandevõime
Ch-raami kandevõimet on võimalik suurendada kuni nelja tonnini.
Ühendusvoolik sulgekraaniga
Kui sulgekraan on ülestõstemisel suletud, jäävad raamid üles tõstetud, nii et vedukit saab ilma pingutuseta lahti ühendada.
Kärud
Linde pakub kõikidele veorongidele mitmesuguste konstruktsioonidega kärusid erinevate koormate jaoks. Näiteks saab neid varustada modulaarsete riiulikonstruktsioonidega.
Logistic Train Controller
Veorongide juhtimissüsteem koordineerib sõidutellimusi ja kaardistab juhtidele optimaalsed marsruudid. Tarkvara esipaneel kuvab kohe kogu olulise teabe ja võimaldab protsesse optimeerimiseks analüüsida.