Kõrgel ohutult ja mugavalt
L14 – L16 SP on mitmekülgsed tõstukid kuni 5,3 meetri kõrgusele ladustamiseks ja sealt väljavõtmiseks ning sobivad ka pikemateks transpordisõitudeks. Neid saab kasutada ka tellimuste komplekteerimiseks. Seisuplatvorm ja tugev terasest ääris suurendavad juhi ohutust kitsastes ja tiheda liiklusega ruumides või kitsastes vahekäikudes töötades. Optimaalse igakülgse vaate ja ergonoomilise asendi tagamiseks seisab juht kahvli suuna suhtes 45-kraadise nurga all. L14 – L16 SP saab varustada ainulaadse Linde e-driver juhtimiskontseptsiooniga, mis töötati välja spetsiaalselt 45° asendi jaoks. Linde OptiLift abisüsteem võimaldab täpseid tõsteliigutusi ja tagab koorma tõhusa käsitsemise. Nelja tugipunktiga tugisüsteem, mis on varustatud topeltrullikutega, tagab ka maksimaalse ohutuse suurel kõrgusel ladustamisel ja väljatoomisel.
Omadused
Turvalisus
Mudeli L14 – L16 SP juhiplatvormi ümbritseb tugev vöökohani ulatuv terastõke. 45° nurga all olevas sõiduasendis ümbritseb tõke juhi seljaosa ja tagab seega kindla jalgealuse ja ohutu töötamise igal ajal. Lai mast annab suurepärase ülevaate koormast ja sõiduki ees olevast keskkonnast, et parandada ohutust kauba käsitsemisel. Sõiduk peatub kohe, kui juht liblikhoova (surnud mehe lüliti) vabastab. Teise võimalusena peatab jalaandur sõiduki automaatselt niipea, kui juhi jalad platvormilt lahkuvad. Sõidukitel on ka Linde Curve Assist, mis vähendab kurvides automaatselt sõidukiirust.
- Tugev terasest tõke kaitsekilbina
- Suurepärane nähtavus tänu laiale mastile
- Automaatne pidurdamine liblikhoova vabastamisel
- Valikuline jalasurveandur juhi kaitseks
- Kurvides kiiruse kohandamine
Ergonoomilisus
Tänu reguleeritava roolitakistusega elektrilisele roolivõimendile tagavad L14 – L16 SP pingutuseta manööverdusvõime igas tööolukorras. Juhi platvorm ja käepide moodustavad ühtse üksuse, mis on šassiist lahti ühendatud ja täielikult vedrustatud, et minimeerida juhi füüsilist koormust. Tänu ainulaadsele 45° nurga all olevale seisuasendile saab juht ilma liigsete pöördeliigutusteta või selga ja kaela pingutamata ümbritseval igas suunas silma peal hoida. L14 – L16 SP on valikuliselt varustatud reguleeritava kõrgusega standardse topeltkäepidemega või uuendusliku Linde e-driver juhtimiskontseptsiooniga. Linde e-driver on spetsiaalselt välja töötatud 45° sõiduasendi jaoks ja seda saab vajadusel juhtida ühe käega. Mõlemad juhtimisvõimalused on reguleeritava kõrgusega. Sõidukil on ka multifunktsionaalne värviline ekraan ja mahukad panipaigad.
- Seadistatava pööramistakistusega servojuhtimine
- Täielikult lahti ühendatud juhi töökoht ja käepide
- Unikaalne 45° sõiduasend
- Uuenduslik juhtimiskontseptsioon Linde e-driver
- Multifunktsionaalne värviekraan
Käitlus
L14 – L16 SP pakuvad kõrgeid tõste- ja langetamiskiirusi, et tagada maksimaalne käitusjõudlus, ning suurt jääkvõimsust suurte koormate tõhusaks ja ohutuks virnastamiseks ja transportimiseks. Topelt-tugirullikutega 4-punktiline tugi tagab maksimaalse stabiilsuse, eriti kõrgel ladustamisel ja väljatoomisel. Koorma kaitsmiseks on L14 – L16 SP-l spetsiaalne Soft-Landing pehme maandumise funktsioon. See tagab, et kahvlid puudutavad maad õrnalt. Valikuline algtõstefunktsioon tagab koorma parema käsitsemise kallakutel või ebatasasel põrandal. Lisaks on tõstukitel abisüsteem Linde OptiLift, millega saab kõiki tõsteliigutusi täpselt ja intuitiivselt juhtida.
- Suured tõste- ja langetamiskiirused
- Suur jääkjõudlus suurtel tõstekõrgustel
- 4-punktiline tugi tagab suurema stabiilsuse
- Soft-Landing pehme maandumise funktsioon koorma kaitsmiseks
- Abisüsteem Linde OptiLift
hoolduse
Tänu kaasaegsele kolmefaasilisele tehnoloogiale on L14 – L16 SP mootorid peaaegu hooldusvabad, mis tagab kõrge käideldavuse ja samal ajal hoiab hoolduskulud madalad. Tugevad katteosad ja stabiilne šassii tagavad töökindluse ka kõige raskema pideva kasutamise korral. Lisavarustusena saadaval olev algtõstefunktsioon kaitseb kahvlikandurit kahjustuste eest ebatasasel pinnasel. Et anda hooldustehnikutele kiire juurdepääs kõikidele asjakohastele komponentidele, töötati L14 – L16 SP järjekindlalt välja vastavalt „Design to Service“ ehk „hooldamiseks disainitud“ põhimõttele. Tänu uuenduslikule CAN-siini arhitektuurile pääsevad tehnikud diagnostikapistiku kaudu ligi kõikidele sõiduki andmetele. Kaasaegne elektrilis-elektrooniline arhitektuur võimaldab sõidukile igal ajal kauginstallida tarkvarauuendusi ja uusi funktsioone, kui sõiduk on varustatud valikulise andmeedastusseadmega.
- Hooldusvaba mootor
- Tugev konstruktsioon
- CAN-siini süsteem
- Hästi ligipääsetavad komponendid
- Kaasaegne E/E arhitektuur
Tehnilised andmed
Model | Load capacity/Load | Lift | Travel speed, with/without load | Turning radius | Battery voltage/rated capacity (5h) |
---|---|---|---|---|---|
L14 SP | 1,4 / (2,0) (t) | 5316 (mm) | 9,5 / 9,5 km/h | 2001 / 2071 (mm) | 24 / 375 (V)/(Ah) o. kWh |
L16 SP | 1,6 / (2,0) (t) | 5316 (mm) | 9,5 / 9,5 km/h | 2001 / 2071 (mm) | 24 / 375 (V)/(Ah) o. kWh |
Erivarustus
Juhtimine
Sõidukid saab varustada kas standardse topeltkäepidemega või Linde e-driver juhtimiskontseptsiooniga, mille juhtraud on optimeeritud 45° asendile ja mida saab juhtida ühe käega. Kõik funktsioonid, nagu sõitmine, tõstmine ja helisignaal, on paigutatud intuitiivselt ja käeulatusse, et töö oleks hõlbus.
Erinevad mastitüübid ja kõrgused
Saadaval on erinevad mastikõrgused ja -tüübid. Olenevalt kasutusalast saab sõiduki varustada õiget tüüpi masti ja optimaalse tõstekõrgusega.
Li-ION-tehnoloogia
Lisaks klassikalistele pliiakudele on saadaval ka uue põlvkonna Li-ION akud. Need võimaldavad tõstukitel töötada kuni kolmes vahetuses.
Jalasurveandur
Jalasurveandur registreerib, kui juhi jalad seisuplatvormilt lahkuvad. Sõidukiirust vähendatakse vastavalt kuni sõiduki täieliku seiskumiseni.
Külmlao versioon
Külmlao versioon tagab sõiduki täieliku töövalmiduse ja võimsuse ka temperatuuril –35 °C.